בכיתה ז אתם מתחילים ללמוד את הנושא (הגדול) של פונקציות.
אתם צריכים לדעת לקרוא גרף, להבין את המשמעות של הנקודות שעליו ולדעת לשרטט גרף.
בדף זה נלמד את כל הדברים הללו, נעשה זאת על ידי פתרון תרגילים.
דף זה הוא החלק השני מתוך 4 בנושא פונקציות לכיתה ז. הדף הקודם מערכת צירים, הדף הבא פונקציות כיתה ז.
חלקי הדף הם:
- הסבר וידאו לתרגיל מסכם.
- תרגילים.
1.הסבר וידאו לתרגיל מסכם
הודעה זו מסתירה תוכן המיועד למנויים בלבד.
לחצו כאן כדי לבחור את המנוי המתאים לכם.
תרגילים
בחלק זה תרגילים עם פתרונות מלאים.
התרגילים זמינים לצפייה עבור כולם ולהדפסה עבור מנויים בקישור.
בחלק זה 4 תרגילים.
תרגיל 1
הגרף שלמטה מתאר את כמות האנשים בכנס ככול שעובר הזמן מתחילת הכנס.
- כמה אנשים יש בכנס לאחר שעתיים?
- מתי יש 30 אנשים בכנס?
- כמה אנשים היו בכנס כאשר הוא התחיל?
תרגיל 2
ביום ראשון מכונית נסעה מתל אביב לחיפה, מרחק של 90 ק"מ, במהירות קבועה.
כאשר המכונית הגיעה לחיפה היא עצרה.
מצורף גרף המתאר את המרחק של המכונית מתל אביב כפונקציה של הזמן
- באיזו נקודה המכונית הגיעה לחיפה?
- מה המרחק מתל אביב ומחיפה בנקודה A? כמה זמן עבר מתחילת הנסיעה בנקודה A (בערך)?
- הסבירו את החלק בגרף שבין נקודות B ו C.
- * ביום שני המכונית עברה בדיוק את אותה דרך ובאותה מהירות. אבל את המרחק של המכונית מתל אביב התחילה למדוד 1 שעה לאחר תחילת הנסיעה.
נסו לשרטט את הגרף הנמדד ביום השני.
הודעה זו מסתירה תוכן המיועד למנויים בלבד.
לחצו כאן כדי לבחור את המנוי המתאים לכם.
עוד באתר:
- מבחן בנושא קריאת גרף.
- פונקציות כיתה ז.
- מתמטיקה לכיתה ז – נושאים נוספים הנלמדים בשנה זו.
יש לי מבחן מחר והדף הזה עזר לי מאוד תודההההההההההההההההההההההההה
בכיף, בהצלחה.
תודה רבה
אני מורה בח"מ לכיתה ח' . ההסברים כאן ממש ברורים
מיכל
תודה!
תודה ענקיתתתתתתתתתתתתת אין עליכם זה עוזר לי ברמות תודההההההההההההההההההההההההההההה
בהצלחה.
תודהההההההההההההההההההה רבה אתם אלופים
בכיף
וואו דף מדהים
תודה !
אני תלמידה בכיתה ח' ויש לי מבחן עוד כמה ימים וה4 שאלות האלו עזרו לי בטירוףףף תודה רבה!!!
בכיף. בהצלחה במבחן!
שלום יש לך סרטון מפורט או הדרכה על התחלת קריאת גרפים למתחילים.תודה.תודה
שלום
מה שיש זה הסרטון שנמצא למעלה בתחילת דף זה.
תודה רבה רבה לך אתה ממש עוזר לי להבין את חומר הנלמד
תודה בכיף